7 ημέρες στη Ρώμη με τα παιδιά | Εβδομάδα στη Ρώμη με παιδιά – Μίνι ταξιδιώτες

7 ημέρες στη Ρώμη με τα παιδιά |  Εβδομάδα στη Ρώμη με παιδιά – Μίνι ταξιδιώτες

Το να μοιράζεσαι σημαίνει ότι νοιάζεσαι!

Με τη Ρώμη να θεωρείται συχνά ως το καταφύγιο που οι ενήλικες θέλουν ένα ρομαντικό Σαββατοκύριακο μακριά, πώς λειτουργούν 7 ημέρες στη Ρώμη με παιδιά;

μ.Χ. | Ήμουν ή θα μπορούσα να είμαι εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο σε αυτήν την ανάρτηση με αποζημίωση μέσω πληρωμής σε μετρητά, δώρου ή κάτι άλλο χρήσιμο για τη σύνταξη αυτής της ανάρτησης. Δείτε την πλήρη πολιτική αποκάλυψης και την πολιτική απορρήτου για περισσότερες λεπτομέρειες.

Δείτε το βίντεό μας και διαβάστε το 7ήμερο δρομολόγιο για περισσότερες πληροφορίες!

Extraordinary-Travellers-The-Little-Museum-and-The-Clock-Thief-Website-Banner-

Γιατί να μην αποθηκεύσετε αυτήν την ανάρτηση στο Rome with Kids, ώστε να έχετε πρόχειρο το δρομολόγιό μας.

7 ημέρες στη Ρώμη με τα παιδιά |  Εβδομάδα στη Ρώμη με τα παιδιά

ΗΜΕΡΑ 1️⃣ Ρώμη με παιδιά: Άφιξη και σύντομη εξερεύνηση

Φτάσαμε με πτήση το πρωί και πήραμε ταξί στην Piazza Sforza Cesarini (2 λεπτά από το κατάλυμά μας) και γευματίσαμε στο Πολωνός.

Στη συνέχεια κάναμε check in στο AirBnb μας σε μια υπέροχη τοποθεσία στη Via Dei Banchi Vecchi. λεγόταν Casa (IM) Perfection. Μερικές ιδιορρυθμίες με τη διαμονή γύρω από την πίεση του νερού, αλλά υπάρχει ανελκυστήρας και είναι πραγματικά η πιο υπέροχη τοποθεσία για εξερεύνηση. Περπατήσαμε σχεδόν παντού!

Κάναμε μια βόλτα νωρίς το βράδυ στην πόλη.

ΗΜΕΡΑ 2️⃣ Rome with Kids: Golf Buggy Tour με κράτηση Rome4Kids Tours.

Το Rome4Kids μας πήρε από το διαμέρισμά μας στις 9.30 π.μ. στο καρότσι του γκολφ και μας άφησε πίσω στις 12.30 μ.μ. Πήγαμε στο Πάνθεον, Φοντάνα ντι Τρέβι. Τα Ισπανικά Σκαλιά, η πλατεία Navona, η Piazza Venezia, η Piazza Farnese και η Piazza del Popolo με κυνήγι θησαυρού επίσης. Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία και ένας υπέροχος τρόπος για να δείτε την πόλη με παιδιά, ειδικά αν δεν έχετε χρόνο.

Μουσείο Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Μετά από ένα άλλο μακρύ γεύμα περιπλανηθήκαμε στο Μουσείο Leonardo da Vinci στην Piazza del Popolo που δεν ήταν ένας κακός τρόπος για να περάσει μια ώρα, ωστόσο δεν πρέπει να δείτε. Τα παιδιά έκαναν επίσης σκούτερ στην πλατεία χωρίς κίνηση.

ΗΜΕΡΑ 3️⃣ Rome with Kids: Περιήγηση στο Κολοσσαίο και τη Ρωμαϊκή Αγορά με Rome4Kids Tours.

Αυτή η περιοδεία ήταν υπέροχη και ίσως ένα από τα αγαπημένα μου. Ο Marco ήταν ένας καταπληκτικός οδηγός και πραγματικά έφερε στη ζωή τόσο το Κολοσσαίο όσο και το Φόρουμ με εντυπωσιακή αφήγηση.

Λατρεύω και τα δύο αυτά μέρη όμως και μπορεί να είναι τα αγαπημένα μου σημεία στη Ρώμη.

Η ξενάγηση διήρκεσε 3 ώρες, οπότε αφού επισκεφτήκαμε οι ίδιοι το Palatine Hill όταν τελείωσε, βρήκαμε παγωτό και στη συνέχεια επιστρέψαμε στην Piazza Sforza Cesarini για ένα μεγάλο κυριακάτικο μεσημεριανό γεύμα στο Από τον Λουίτζι πριν από μια απογευματινή σιέστα.

Dark Rome Tour με Αγγελικές Περιηγήσεις

Η βραδιά μας περάσαμε με τους Angel Tours Europe που μας φιλοξένησαν ευγενικά στο Dark Rome Tour μια σκανδαλώδη περιήγηση στη ρωμαϊκή ιστορία, τα κουτσομπολιά και το δολοφονικό παρελθόν της. Μια ομιλία για το αίμα και τα κότσια πίσω από το μεγαλείο της Αρχαίας Ρώμης με πραγματικό σκάνδαλο και μια λιγότερο ρομαντική κλίση. Τα παιδιά το λάτρεψαν.

ΗΜΕΡΑ 4️⃣ Ρώμη με παιδιά: Μουσεία του Βατικανού, Καπέλα Σιξτίνα και Βασιλική του Αγίου Πέτρου με Rome4Kids Tours

Διαβάστε την πλήρη κριτική μας για την περιήγηση στο Βατικανό με τα παιδιά που έγινε κράτηση με το Rome4Kids εδώ.

Και πάλι το Βατικανό και η Βασιλική του Αγίου Πέτρου είναι τα πιο απίστευτα μέρη. Είμαι αρκετά τυχερός που έχω πάει αρκετές φορές στο παρελθόν. Η περιοδεία με το Rome 4 Kids είναι ένα κυνήγι θησαυρού και απευθύνεται πολύ στα παιδιά. Κόλπα όπως η καταμέτρηση κλειδιών σε κάθε δωμάτιο και ο εντοπισμός συγκεκριμένων πινάκων για να ξεχωρίσουν τα πράγματα στο κυνήγι του θησαυρού τους. Αυτό που πρέπει να πούμε είναι ότι η επίσκεψη στο Βατικανό αυτή τη στιγμή είναι απίστευτη. Πριν από την Covid υπήρχαν περίπου 40.000 επισκέπτες την ημέρα και οι οδηγοί είπαν ότι τώρα είναι περίπου 15.000. Η Καπέλα Σιξτίνα ένιωθε σχεδόν άδεια.

Γίνε μονομάχος για την ημέρα – Ρώμη με παιδιά

Το απόγευμα κάναμε ένα Be a Gladiator που κανόνισαν Rome4Kids Tours Αυτό είναι κατηγορηματικά το ΚΑΛΥΤΕΡΟ πράγμα που έκανε η Eve στη Ρώμη, το έχει αναφέρει πολύ. Και οι δύο το λάτρεψαν, αλλά η Εύα το δηλώνει ως το αγαπημένο της πράγμα. 2 ώρες ξιφομαχία (με ξύλο μετά αληθινά σπαθιά) και τσακωμός με τον εκπαιδευτή και μετά εμένα! Ήμουν τρομοκρατημένος.

Τονναρέλο για δείπνο εκείνο το βράδυ στο Τραστέβερε.

ΗΜΕΡΑ 5️⃣ Ρώμη με παιδιά: μάθημα τέχνης & παρασκευή πίτσας.

Διαβάστε την πλήρη κριτική μας για το μάθημα παρασκευής πίτσας που έγινε κράτηση με το Rome4Kids εδώ.

Ένα πιο ήσυχο πρωινό χθες που χρειαζόταν στο Michelangelo για μια μέρα που διοργανώθηκε από Rome4Kids Tours. Δεν μπορώ να σας πω πόσο υπέροχο ήταν να καθίσετε για μερικές ώρες και να κάνετε κάτι με τα παιδιά μετά από 4 ημέρες 20 χιλιάδων βημάτων την ημέρα!

Το πρωί είναι γεμάτο με λίγη ιστορία και αναφορές για το πού στη Ρώμη θα βρείτε όμορφα ψηφιδωτά (παντού!), αλλά είχαμε παρατηρήσει ιδιαίτερα τα απίστευτα ψηφιδωτά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου μετά το μουσείο του Βατικανού – τα δικά μας ήταν σχεδόν εξίσου καλά…..

Υπέροχο απόγευμα μαθαίνοντας να φτιάχνω πίτσα σε μια πιτσαρία με Φάτε και περπατήστε στην Ιταλία όλα οργανωμένα από Rome4Kids Tours – Η πίτσα που έφτιαξαν ήταν τόσο τεράστια και νόστιμη που δεν μπόρεσαν να την τελειώσουν και έτσι έφεραν λίγη από αυτήν στο σπίτι για να φάνε για δείπνο. Η πίτσα έχει σίγουρα εμφανιστεί κάθε μέρα σε αυτό το ταξίδι, αν όχι δύο φορές την ημέρα, και η πίτσα της Ρώμης είναι τόσο καλή. Πραγματικά λεπτό και πραγματικά νόστιμο!

ΗΜΕΡΑ 6️⃣ Ρώμη με παιδιά:

Το πρωί, καθώς κανείς δεν μπορούσε να σηκωθεί από το κρεβάτι σήμερα και δεν είχαμε κράτηση. Ήταν πραγματικά πολύ απαραίτητο.

Απόγευμα στο μουσείο μοντέρνας τέχνης MAXXI – Εθνικό Μουσείο Τεχνών του 21ου αιώνα που δεν ήταν όλα μαζί μια τεράστια επιτυχία, αλλά διασκεδάσαμε να φτάσουμε εκεί με πολλά λεωφορεία.

Γιορτάσαμε με ίσως τα πιο ακριβά ποτά που έγιναν ποτέ κοντά στην Piazza Popolo με μια κόκα κόλα (μικρή δηλαδή) που κοστίζει 9 ευρώ. Ναι 9 ευρώ.

ΗΜΕΡΑ 7️⃣ Ρώμη με παιδιά:

Χαλαρή μέρα παρέα με τα κορίτσια σήμερα. Περπατήσαμε στους κήπους της Villa Borghese σήμερα και δοκιμάσαμε το karting. Ευχαριστώ για την συμβουλή Η μαμά λατρεύει τη Ρώμη.

Karting στη Villa Borghese

Έπρεπε να περάσουμε μέσω του καταστήματος παγωτού 150 γεύσεων κοντά στο πάνθεον Gelateria Della Palma αλλά περπάτησαν ξανά χιλιόμετρα.

Στο δρόμο της επιστροφής περιπλανηθήκαμε στο κάτω μέρος του πάρκου και περάσαμε αιώνες ακούγοντας έναν βιολιστή που κοιτούσε πάνω από την πλατεία poppolo.